2/12 2o12

Är sjukt glad över alla besökare som bloggen fått, 13 igår och 7 idag :') Tycker dock att ni fortfarande är sega på att kommentera... Av alla dessa besökare har jag inte fått någon kommentar :/
Jag har sett på några andra novellbloggar att de vill ha ett visst antal kommentarer innan ett nytt inlägg läggs upp. Själv tycker jag att det verkar lite drygt, men jag kan förstå de till en viss del.
Men snälla, försök att kommentera! :) Det tar inte så väldigt lång tid, och det är förmodligen värt det eftersom delarna då kommer att bli bättre på grund av kritiken och stöttningen :D
Ska försöka få ut en del till i veckan ;)
See ya!
// Lovisa

Kommentarer
Postat av: din kusin

Det är bra det ;)

2012-12-13 @ 19:55:58
Postat av: Bella

Oooops ^^ Hej! Kollade nyss in din blogg, du är riktigt duktig på att skriva, det enda som saknas är kanske liiite bättre uppdatering :) Jag ser fram emot att läsa mer av dig :)
Kram på dig!

Svar: Haha joo, uppdateringen är lite sisådär :/ Men jag håller på att skriva på nästa del ^^'
thebookworm.blogg.se

2012-12-29 @ 17:14:00
URL: http://novelmaniac.blogg.se
Postat av: Catie

Heej! Jag är ny läsare :D

Svar: Vad härligt! :D Välkommen ^^
thebookworm.blogg.se

2013-01-08 @ 12:49:33
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: Nej tack, det är lugnt :) Klarar mig med den jag har!
thebookworm.blogg.se

2013-01-11 @ 13:23:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Emelie

super bra!! Läs gärna min novell om one direction den är skapad i dag och hoppas på att få många läsare! :)

Svar: Tack!<3 Kan kika in :3
thebookworm.blogg.se

2013-01-22 @ 13:56:03
URL: http://emelie1dnovell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0